لطفا منتظر بمانید...

زمان تقریبی مطالعه مقاله :1 دقيقه

اقدام هوشمند کمپانی ولوو در رقابت با رولز رویس و بنتلی

کمپانی ولوو اخیرا خودروی جدید خود با نام XC40 را معرفی کرده است. این خودرو از نظر ظاهری شباهت زیادی به خودروی XC90 دارد، با این تفاوت که از ظرفیت و گنجایش فضایی بالای آن برخوردار نیست. این خودرو حتی برای کسانی که خودروهای کراس اوور ( نیمه شاسی) را نمی پسندند، به دلیل وجود برنامه ای به نام " مراقبت از ولوو" (Care by Volvo)، خوشایند خواهد بود. 

 این برنامه شامل سرویس هایی است که این امکان را به مشتریان می دهد تا با تلفن همراه خود، هر آنچه که مورد نیاز این خودرو باشد را سفارش دهند. در واقع خرید این خودرو، به صورت پرداخت اقساط ماهانه بوده و با این روش دیگر نیاز نیست نگران هزینه های سرویس های جانبی و هزینه ی بیمه شخص ثالث باشید. تنها ایراد این برنامه، این است که تاکنون تنها در هشت کشور جهان راه اندازی شده و سایر بازارهای جهانی هنوز به این برنامه مجهز نیستند.

برنامه "مراقبت از ولوو" (Care by Volvo)، به این صورت عمل می کند که تنها کافی است پولی را به عنوان پیش پرداخت واریز نموده و سایر امور خودرو از جمله هزینه های سرویس، مالیات و بیمه توسط کمپانی ولوو انجام خواهد شد. با این برنامه می توانید در عرض کمتر از 12 ماه، خودروی کنونی خود را با یک ولووی جدید تر تعویض کرده و یا هنگام سفر، اگر احساس کردید که خودروی ولوو XC40 به اندازه ی کافی جادار نیست، می توانید خودروی ولوو XC90 را سفارش دهید. این برنامه، سرویس های دیگری شامل تامین سوخت، تمیز کردن خودرو و سفارش وسایل مورد نیاز خودرو را نیز دارد( اکثر این خدمات تنها در خودروهای فوق العاده لوکس مانند بنتلی و رولز رویس وجود دارد). این برنامه فعلا تنها در کشور های سوئد، آلمان، انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، نروژ، لهستان و آمریکا فعال است.

دسته بندی مقالات

خودرو

موتور سیکلت

ماشین ‌آلات سنگین